Nepo System je najveći servisni centar u našoj zemlji i nastao je na ideji da klijentu treba pružiti kvalitetnu uslugu koja će prevazići njegova očekivanja. Imajući u vidu da za delatnost servisa se ne može reći da je zahvalan vid posla jer klijent dolazi sa nefunkcionalnim uređajem u ruci i sa vidnim nezadovoljstvom, potrebna je posebna vrsta pristupa, interne organizacije i selekcije kadrova da kompanija nađe svoje mesto na tržištu i ostavi svoj lični pečat. Da bi privukla klijente i u kasnijem periodu ih zadržala, kompanija mora pružiti nov, drugačiji način rada , nešto o čemu će klijent pričati, jer je preporuka najbolja reklama. Ići u korak sa trendovima na tržištu, evoluirati, imati širi pogled, gledati dalje od drugih, to su sve vrednosti koje stvaraju i oblikuju Nepo System postavljajući ga na vodeće mesto u svojoj delatnosti.
Od momenta kada klijent uđe u prostorije Nepo Systema, bez obzira koji komad opreme imao u ruci, ima na raspolaganju ceo tim ljudi koji će se baviti problematikom uređaja koji je doneo na servis. Od prijemnog odeljenja koji vrši inicjalnu proveru uređaja i unos podataka koji će korisniku kasnije značiti jer dobija svoj unikatni broj u sistemu koji je identifikator njegovog uređaja. Potom tehničara koji će uraditi dijagnostiku i dati predlog popravke uređaja bez obzira da li je u garantnom ili vangarantnom roku. Do korisničkog centra koji je na raspolaganju za bilo kakav vid dodatne informacije ili konsultacije, da kažemo vezivno tkivo između klijenta i tehničara. Ovo su samo segmenti kompanije sa kojima klijent ima interakciju, postoji dugi niz pozadinskih procesa koji se događaju, a opet su nevidljvi za oko klijenta. Svaki zaposleni u Nepo Systemu pristupa odgovorno, sistematično, precizno, jer želi da pruži kvalitetnu uslugu i prevaziđe sva očekivanja klijenta. Dobra selekcija kadrova je doprinela razvitku kompanije jer starije kolege pored znanja prenose novim kolegama i kodeks ponašanja koji se zasniva na uzajamnom poštovanju, toleranciji, međusektorskoj saradnji na efikasnom rešavanju problematike.
Znajući da je vreme resurs neprocenjive vrednosti, Nepo System je tokom svojih 5 godina postojanja radio na objedinjavanju usluga gde klijentu na jednom mestu može pružiti raznovrstnost u vidu servisa laptop i desktop uređaja, televizora i monitora, štampača, projektora, mobilnih telefona i tableta kao i usluga, spasavanja podataka, reparacija komponenti, produžene garancije, terenske popravke, preuzimanja uređaja na teritoriji cele zemlje.
Neumornim radom, maksimalnom angažovanju i krajnjom posvećenošću svakom slučaju Nepo System je pokazao ozbiljnost, zrelost i mudrost koje imaju samo velike kompanije. Zahvaljujući takvom pristupu pod jednim krovom objedinjuje se sijaset brendova vodećih u svojim branšama koji su u Nepo Systemu pronašli pouzdanog partnera. Na jednom mestu se mogu servisirati uređaji marke Dell, Samsung, HP, Epson, Kyocera, Benq, Acer, Panasonic, Philips, Blaupunkt, Hisesnse, TCL, Grunding, Sharp, Sencor, Prestigio.
U saradnji sa vodećim maloprodajnim lancima kao što su Gigatron, Tehnomanija, BC Group, EWE, Nepo System radi kompletnu logistiku preuzimanja uređaja koji su klijenti doneli na servis. Korisnik može doneti uređaj u bilo kojoj maloprodajnoj radnji svoj uređaj, isti će biti zaveden pod unikatnim brojem, preuzet i predat u ovlašćeni servis. Nakon toga Nepo System komunicira sa korisnicima pružajući im validne informacije tokom celog procesa dok je uređaj na servisu.
Zahvaljujući saradnji sa najvećim svetskim dobavljačima, Nepo System je u mogućnosti da pruži korisnicima pristup lageru od 700.000 artikala iz različitih sfera IT industrije. Od serverskih delova, do potrošačke elektronike u saradnji sa prodajnim timom Nepo Systema, postoji mogućnost kreiranja porudžbina krojene po potrebama klijenta. S obzirom na saradnju sa velikim brojem brendova Nepo System ima i svoj lager rezervnih delova i korisnicima uvek može pružiti dostupnost ka baterijama, adapterima, panelima i ostalim delovima bez obzira da li je u pitanju računar, televizor, projektor ili neki drugi uređaj.
Retrospektiva svega navedenog pokazuje da sa jasnom vizijom, pažljivim planiranjem svakog koraka u dugoročnom procesu razvitka, Nepo System kreira novi vid rada sa klijentima pružajući im na jednom mestu raznovrsnost usluga koje su potrebne i na poslovnom i ličnom životnom aspektu. Na taj način dolazi do mogućnosti ispunjavanja različitih potreba klijenta što će doprineti smanjenju utrošenog vremena i povećanja zadovoljstva što je primaran cilj Nepo Systema.