Da bi posao funkcionisao bez zastoja i da bi osigurale visoko mesto na tržištu, kompanije se sve više danas odlučuju za SLA (service level agreement) ugovore, tj. definišu ključne tačke svog biznisa i poveravaju održavanje određenih segmentata svog poslovanja usko specijalizovanim spoljnim saradnicima (outsource).
Ako želiš da pružiš SLA uslugu u IT branši moraš imati odred korporativnih vojnika koji su dorasli svakom zadatku. Nepo System vodeći se ovom definicijom oformio je tim probranih pojedinaca koji svojom ekspertizom dodatno doprinose kvalitetu celokupne SLA usluge i uspešno odgovaraju na svaki korisnikov zahtev.
Bez obzira da li korisnik traži brzinu reakcije, lager rezervnih delova, raznolikost IT opreme, podršku 24/7/365, u mogućnosti smo da pravovremeno reagujemo i korisniku obezbedimo kontinuirani proces poslovanja. Sagledavajući potrebe i u dogovoru sa korisnikom dogovaramo vreme odziva na osnovu stepena problematike, kroz ticketing sistem imamo kompletnu evidenciju intervencija, a preventivnim održavanjem i redovnim posetama korisnika imamo uvid u stanje IT opreme i na osnovu toga dodatno dopunjujemo lager namenjen korisniku i minimiliziramo mogućnost eskalacije potencijalnih problema.
Uvek dostupni, sa dovoljno kapaciteta, pouzdani, uredno ispunjavanje zahteva, brzo rešavanje problematike... Ovo su samo neke od fraza kojima su nas korisnici oslovili. SLA usluga Nepo Systema će osigurati nesmetano funkcionisanje IT segmenta vaše kompanije, kvalitetom, učinkom i ponuđenim rešenjima opravdaćemo poverenje koje ste nam ukazali.