Razvoj telekomunikacija je doveo do integracije prenosa podataka, videa i zvuka, samim tim se javlja sve veća potreba za IP telefonijom koja danas postaje neizostavan deo svakog ozbiljnog sistema. Prednosti IP telefonije su mnogobrojne: smanjenje troškova, sistem jedinstvene numeracije, skalabilnost, jednostavno prilagođavanje korisniku samo su neke od mogućnosti koje IP telefonija pruža.
U saradnji sa vodećim proizvođačima hardvera u mogućnosti smo da ponudimo korisniku razne varijante rešenja koje će najbolje odgovarati njegovim potrebama. Pristup Nepo Systema nije samo puštanje IP telefonije u rad, nego edukacija samog korisnika da iskoristi sve mogućnosti telefonije kao i podrška koju možemo pružiti daljinskim putem ili „on-site“.
Takođe, vršimo preventivnu kontrolu centrale, testiranje opreme i nabavku rezervnih delova u slučaju neželjenih okolnosti. Dovoljan je poziv ka našem call centru i započinje se proces inicijalne detekcije problema, gde operater sa precizno postavljenim pitanjima dobija informacije od strane korisnika i vrši eskalaciju problema ka odgovarajućem sektoru kompanije.
Shvatajući pogubnost momenta nefunckionisanja sistema za komunikaciju sa krajnjim korisnicima, dobavljačima, ili saradnicima koji se manifestuje nezadovoljstvom kupaca i gubitkom prihoda, Nepo System nudi rešenje u vidu brzine reagovanja i dobre koordinacije. Zahvaljujući takvom pristupu u kraćem vremenskom roku problem će biti rešen, a korisnik sačuvan od dodatnih troškova.