Naša misija je da pružimo kvalitetnu uslugu i nadmašimo očekivanja korisnika
Radno vreme prijemnog mesta
radnim danima 08-17, subotom 10-14
Pozovite nas
Poslovna rešenja

Nepo System sa iskusnim timom može ponuditi projektovanje, implementaciju i održavanje računarskih mreža.

Pročitajte više

U saradnji sa renomiranim proizvođačima Nepo System može pružiti podršku u odabiru i implementaciji IP telefonije.

Pročitajte više

Oglašavanje je postalo ključno da bi bili korak ispred konkurencije. Sa našim rešenjima bićete nikad bliži vašim klijentima.

Pročitajte više

Želite da vaši klijenti uvek budu zadovoljni? Nepo System sa svojim timom može pomoći.

Pročitajte više

Da bi kompanija bila uspešna potreban je pouzdan partner. Tu smo za vas.

Pročitajte više
×

Zahtev za popravku uredjaja

Prikačite fajl (najviše 5MB)
×

Kontakt

×

Pošaljite upit za servisnu uslugu

×

Upit za poslovna rešenja

×

Zakaži preuzimanje uređaja

Prikačite fajl (najviše 5MB)
×

Zahtev za prodaju rezervnog dela

Prikačite fajl (najviše 5MB)
×

Proverite status svog uredjaja

×

Upit za spasavanje podataka

×

Pošaljite upit za računarske mreže

×

Zakažite preuzimanje uređaja

Prikačite fajl (najviše 5MB)
×

Dodatna garancija Sharp

Podaci o proizvodu

Podaci o kupovini

Vaši podaci

USLOVI I PRAVILA PRODUŽENE GARANCIJE

  1. Produžena garancija se odnosi isključivo na modele Sharp televizora.
  2. Produžena garancija važi isključivo za kupovinu modela Sharp televizora kupljenih u periodu od 5.3.2019. do 30.6.2019. Proizvode je potrebno registrovati putem ovog obrasca najkasnije do 30.6.2019. U suprotnom, produžena garancija neće važiti i kupac ostvaruje pravo samo na redovnu garanciju od 3 godine.
  3. Ova produžena garancija važi samo za proizvode kupljene na teritoriji Republike Srbije.
  4. Garantna izjava o produženoj garanciji smatraće se nevažećom ako se utvrdi da nije potpuna, ako je izmenjena i/ili sadrži netačne podatke unete pri registraciji proizvoda.
  5. Pri podnošenju zahteva za popravku u garanciji u okviru produžene garancije potrebno je priložiti ovlašćenom Sharp servisu sledeće:
    • original garantni list
    • original ili kopiju računa
  6. Naša odluka o svim pitanjima koja se odnose na prigovore u vezi s nedostacima u izradi ili korišćenim materijalima za vreme produžene garancije biće konačna i obavezujuća i kupac je saglasan da će se pridržavati tih odluka. Bilo koji neispravni delovi koji su zamenjeni u roku produžene garancije postaju vlasništvo kompanije Sharp.
  7. Uslovi produžene garancije napisani u ovoj izjavi u skladu su sa redovnim Sharp garancijskim uslovima opisanim u standarnoj garanciji. Pre bilo kakvog postupka potrebno je pročitati standarne uslove garancije.
  8. Ova produžena garancija izdata je u skladu sa zakonima Republike Srbije i u skladu je s pozitivnom poslovnom praksom brenda Sharp.
  9. U periodu trajanja produžene garancije kupac ima pravo na zamenu proizvoda isključivo u slučaju ako aparat nije u mogućnosti da se popravi.
  10. U periodu produžene garancije, rok za trajanje popravke nije definisan zakonom i on može iznositi i duže od 30 dana.
  11. Ova produžena garancija podložna je sledećim ograničenjima i isključenjima:
    • kvar ili oštećenje koje je nastalo zbog više sile, vatre, građanskih nemira i/ili nesreća
    • kvarovi nastali usled korišćenja pogrešnog napona električne mreže i/ili posledične štete iz nemara i/ili zloupotrebe
    • korišćenje koje nije u skladu sa uputsvom za upotrebu
    • popravke koje su obavljala neovlaščena lica i/ili nepravilne montaže koje ne ispunjava uslove iz korisničkog uputstva
    • proizvodi koji se koriste u komercijalnim ili nestambenim prostorima.