Korisnik usluge može plaćati na sledeći način:
Prilikom dostave uređaja na reklamaciju/servis neophodno je da dostavite sledeću dokumentaciju:
Nepo System nudi uslugu preuzimanje i dostavu uređaja na servis sa vaše lokacije.
Sve što je potrebno je da popunite formular na našoj web stranici kurirske službe i kurirska služba će doći da preuzme uređaj u najkraćem mogućem roku, maksimalno jedan radni dan.
Za uređaje koji su u garantnom roku, ova usluga se naplaćuje 600,00 RSD, dok je za uređaje u vangarantnom roku usluga besplatna u slučaju popravke koja prelazi 1.500,00 RSD.
Cena dijagnostike kvara u vangaratnom roku je 1.800,00 RSD.
Radno vreme servisa :
Ovlašćen servis nije u mogućnosti da vrši zamenu uređaja u garantnom roku u periodu dok traje garancija.
Sam servis kao servis se bavi isključivo popravkom uređaja u garantnom roku. U slučaju da uređaj nije moguće popraviti, servis po odobrenju dobijenog od proizvođaca uređaja izadaje Potvrdu o zameni uređaja, na osnovu koje korisnik ostvaruje svoja prava na prodajnom mestu gde je uređaj kupljen.
Više detalja o Zakonu o zaštiti potrošača možete naći na sledećim web adresama:
Zbog operativne efikasnosti servisera kao i smanjenja vremena trajanja servisa, odlučili smo da ne objavljujemo direktne brojeve telefona tehničara.
Svim korisnicima je na raspolaganju telefon za kontakt sa servisom preko korisnicke podrske: 011 40 30 100.
Takođe, razgovor dežurnim tehničarem možete ostvariti i preko live chat-a koji si nalazi sa leve strane ekrana na sredini svake naše web stranice.
U slučaju da je uređaj nov, korisnik svoja zakonska prava ostvaruje u maloprodaji gde je uredjaj kupljen, a sve u zakonskim okvirima koje nalaže Zakon o zaštiti potrošača.
Pod “ novim uređajem“ se podrazumeva šest meseci od dana kupovine, kako je zakonski određeno.
Više detalja o Zakonu o zaštiti potrošača možete naći na sledećim web adresama:
Produžena garancija pokriva sve kvarove koje je proizvođač definisao u garantnom listu i za trajanje garatnog roka koji je propisao proizvođač.
Sve troškove koji su nastali u suprtnosti sa proizvođakom garancijom idu na teret klijenta u skladu sa cenovnikom.
Sa našom pickup&return uslugom možete nadograditi postojeću produženu garanciju koja uključuje uslugu od vrata-do-vrata.
Kurirska služba će preuzeti vaš neispravni uređaj od vas, doneti u naš servis i vratiti vam popravljen uređaj.
Uslugu mozete zakazati pozivom naseg centra za korisnicku podrsku na telefon 011 40 30 100.
Pokvario vam se uredjaj, hitno vam je potreban majstor. Pronašli ste oglas u novinama ili ste sačuvali flajer koji vam je ubačen u poštansko sanduče sa reklamom: Vršimo popravke 24 časa. Pre nego što pozovete, dobro razmislite šta treba da pitate pre nego što dogovorite dolazak majstora.
Zapamtite: Bolje sprečiti nego lečiti!
VAŽNO: Svaki majstor ima pravo da naplaćuje svoje usluge koliko hoće. Vi imate pravo da birate majstora!
Imajte na umu da ako neki majstor radi 24 sata, moguće je da će njegove usluge biti skuplje od nekog ko ima uobičajeno radno vreme.
Kada majstor koga ste vi odabrali obavi posao i vi pristanete da platite cenu za koju smatrate da je neuobičajeno visoka - nemate osnova da se bilo kome žalite, što ne znači da ne možete da reklamirate uslugu ukoliko je loše obavljena.
Svaka izjava kojom davalac (proizvođač, uvoznik, prodavca) daje obećanje u vezi sa robom, koja pravno obavezuje pod uslovima datim u samoj izjavi i oglašavanju.
Dodatni, voljni korak, kojim se potrošaču mogu obećati posebne pogodnosti, ali isključivo više u odnosu na zakonske odredbe o odgovornosti za saobraznost.
Zakon o zaštiti potrošača ne propisuje obavezu davanja garancije, ali ako je garancija ugovorena, pravno je obavezujuća pod uslovima pod kojima je data.
Garantni list može biti u pisanom obliku, a može i u elektronskom
Garantni list - isprava u pisanom ili elektronskom zapisu, odnosno na drugom trajnom nosaču zapisa, koja sadrži sve podatke iz garancije, navedene na jasan i čitljiv način, lako razumljivim jezikom, a naročito podatke o:
Treba razlikovati dva pojma: s jedne strane, saobraznost robe ili usluge (warranty, conformity), koja predstavlja zakonsku kategoriju, odgovornost trgovca da roba ili usluga budu u skladu sa uobičajenim radom ili posebnim zahtevima potrošača i garanciju (guarantee), kojom davalac garancije garantuje za svoju robu ili uslugu posebnom izjavom koja predstavlja dodatni, voljni korak, kojim se potrošaču mogu obećati posebne pogodnosti, ali isključivo više u odnosu na zakonske odredbe.
Saobraznost => zakonska obaveza
Garancija => posebne pogodnosti
Zaključenjem ugovora o prodaji, trgovac se obavezuje da potrošaču isporuči saobraznu robu ili pruži saobraznu uslugu koja kumulativno zadovoljava sledeće uslove:
Kupili ste bilo koji proizvod i shvatili da vam se ne dopada. U svim ovim situacijama roba nema nikakav objektivni nedostatak, pa vas, stoga, zakon ni ne štiti. Šta to znači?
Znači da prodavac nije dužan da vam robu zameni ili vrati novac samo zato što ste se predomislili, odnosno pogrešili u proceni.
Ovo, naravno, ne znači da se ne možete ljubazno obratiti prodavcu sa molbom da vam robu zameni za drugu ili vrati novac.
Zapamtite: Lepa reč i gvozdena vrata otvara!
Možete izabrati sudskog veštaka sa spiska na sajtu Ministarstva pravde, odneti u drugi ovlašćeni servis ili odneti kod nekog od profesora stručnih za tu oblast na Mašinskom fakultetu kako biste dobili nezavisno stručno mišljenje o uzroku neispravnosti. Ukoliko se sudski utvrdi se radi o nekvalitetu uređaja, a ne o nepravilnom rukovanju i održavanju, postoji zakonska obaveza trgovca da prihvati reklamaciju.
Kanali pristupa Službi za rešavanje žalbi korisnika su
Telefon:
(011) 40 30 100
E-mail:
info@reklamacije.rs
Poštanska adresa:
Nepo System
Cara Dušana 214
11080 Beograd
(sa obaveznom naznakom „Služba za rešavanje žalbi korisnika“)