Naša misija je da pružimo kvalitetnu uslugu i nadmašimo očekivanja korisnika
Radno vreme prijemnog mesta
radnim danima 08-17, subotom 10-14
Email
info@neposystem.rs
Pozovite nas
+381 11 40 30 100
O nama
Naši partneri
Reference
Usluge
Preventivno održavanje
Reinstalacija sistema
Dijagnostika uređaja
Ugradnja rezervnog dela
Kopiranje podataka
Reparacija komponente
Hitan start
Pickup & Return
Zaštiti svoj računar
Cenovnik
Sharp dodatna garancija
Servis
Laptop i desktop
Štampači i ploteri
Televizori i monitori
Radne stanice i serveri
Projektori
Poslovna rešenja
Računarske mreže
IP telefonija
Digital Signage
After Sales Service
Usluge održavanja (SLA)
Novosti
Vesti
Blog
Video
Česta pitanja
Kontakt
O nama
Naši partneri
Reference
Usluge
Preventivno održavanje
Reinstalacija sistema
Dijagnostika uređaja
Ugradnja rezervnog dela
Kopiranje podataka
Reparacija komponente
Hitan start
Pickup & Return
Zaštiti svoj računar
Cenovnik
Sharp dodatna garancija
Servis
Laptop i desktop
Štampači i ploteri
Televizori i monitori
Radne stanice i serveri
Projektori
Poslovna rešenja
Računarske mreže
IP telefonija
Digital Signage
After Sales Service
Usluge održavanja (SLA)
Novosti
Vesti
Blog
Video
Česta pitanja
Kontakt
Video
Početna strana
Novosti
Video
20
Feb
Nepo TV
Video
Nepo System - Najveći servisni centar
Kategorije
Sve novosti
Vesti
Blog
Video
×
Zahtev za popravku uredjaja
Laptop
Desktop
Štampač
Ploteri
Televizor
Monitor
Mobilni telefon
Tablet
Radna stanica
Server
Projektor
Prikačite fajl
(najviše 5MB)
Pošalji upit
×
Kontakt
Pošaljite
×
Pošaljite upit za servisnu uslugu
Preventivno održavanje
Ugradnja rezervnog dela
Reinstalacija legalnog OS
Reparacija komponente
Dijagnostika uređaja
Kopiranje podataka
Hitan start
Pickup & Return
Zaštiti svoj računar
Pošalji upit
×
Upit za poslovna rešenja
Računarske mreže
IP Telefonija
Spasavanje podataka
After Sales Service
Digital Signage
Usluge održavanja (SLA)
Pošalji upit
×
Zakaži preuzimanje uređaja
Fizičko lice
Pravno lice
Prikačite fajl
(najviše 5MB)
Zakaži
×
Zahtev za prodaju rezervnog dela
Prikačite fajl
(najviše 5MB)
Pošalji upit
×
Proverite status svog uredjaja
Fizičko lice
Pravno lice
Proveri status
×
Upit za spasavanje podataka
Hard Disk
SSD (Solid State Drive) Disk
CD/DVD
Flash drive
USB memorija
Memorijska kartica
Pošaljite upit
×
Pošaljite upit za računarske mreže
Pošalji upit
×
Zakažite preuzimanje uređaja
Prikačite fajl
(najviše 5MB)
Zakaži
×
Dodatna garancija Sharp
Podaci o proizvodu
Podaci o kupovini
Vaši podaci
USLOVI I PRAVILA PRODUŽENE GARANCIJE
Produžena garancija se odnosi isključivo na modele Sharp televizora.
Produžena garancija važi isključivo za kupovinu modela Sharp televizora kupljenih u periodu od 5.3.2019. do 30.6.2019. Proizvode je potrebno registrovati putem ovog obrasca najkasnije do 30.6.2019. U suprotnom, produžena garancija neće važiti i kupac ostvaruje pravo samo na redovnu garanciju od 3 godine.
Ova produžena garancija važi samo za proizvode kupljene na teritoriji Republike Srbije.
Garantna izjava o produženoj garanciji smatraće se nevažećom ako se utvrdi da nije potpuna, ako je izmenjena i/ili sadrži netačne podatke unete pri registraciji proizvoda.
Pri podnošenju zahteva za popravku u garanciji u okviru produžene garancije potrebno je priložiti ovlašćenom Sharp servisu sledeće:
original garantni list
original ili kopiju računa
Naša odluka o svim pitanjima koja se odnose na prigovore u vezi s nedostacima u izradi ili korišćenim materijalima za vreme produžene garancije biće konačna i obavezujuća i kupac je saglasan da će se pridržavati tih odluka. Bilo koji neispravni delovi koji su zamenjeni u roku produžene garancije postaju vlasništvo kompanije Sharp.
Uslovi produžene garancije napisani u ovoj izjavi u skladu su sa redovnim Sharp garancijskim uslovima opisanim u standarnoj garanciji. Pre bilo kakvog postupka potrebno je pročitati standarne uslove garancije.
Ova produžena garancija izdata je u skladu sa zakonima Republike Srbije i u skladu je s pozitivnom poslovnom praksom brenda Sharp.
U periodu trajanja produžene garancije kupac ima pravo na zamenu proizvoda isključivo u slučaju ako aparat nije u mogućnosti da se popravi.
U periodu produžene garancije, rok za trajanje popravke nije definisan zakonom i on može iznositi i duže od 30 dana.
Ova produžena garancija podložna je sledećim ograničenjima i isključenjima:
kvar ili oštećenje koje je nastalo zbog više sile, vatre, građanskih nemira i/ili nesreća
kvarovi nastali usled korišćenja pogrešnog napona električne mreže i/ili posledične štete iz nemara i/ili zloupotrebe
korišćenje koje nije u skladu sa uputsvom za upotrebu
popravke koje su obavljala neovlaščena lica i/ili nepravilne montaže koje ne ispunjava uslove iz korisničkog uputstva
proizvodi koji se koriste u komercijalnim ili nestambenim prostorima.
Prihvatam opšte uslove garancije
Pošalji