Tehnološki napredak diktira tempo naših života. Svedoci smo neverovatnih napredaka u poslednje dve decenije. Ne postoji segment našeg društva koji se nije promenio drastično, a samim tim i naše navike i potrebe postaju drugačije. Deo koji je najviše je da kažemo pogođen, a nisu nam za to potrebne nikakve analize, razna istraživanja, jer sve više dolazi do izražaja, jeste naše slobodno vreme. Nedostatak vremena je postao hroničan, na poslu, kod kuće, evidentno je da su ljudi počeli da razmišljaju drugačije, pokušavajući da se izbore sa svakodnevnicom. Najbolji poklon koji danas možete dati nekom jeste da dobije više slobodnog vremena.
Nepo System, kompanija koja je u svega par godina postala lider na tržištu servisa IT opreme i malih kućnih aparata je došla na vodeću poziciju zahvaljujući pre svega drugačijim razmišljanjem od ostalih, velikim zalaganjem i proaktivnošću. Inovatori po pitanju približavanja na relaciji klijent-kompanija, komunikacija na razne načine da korisnik sam može odabrati na koji način želi da ima interakciju sa firmom kojoj je ukazao poverenju i uređaj doneo na servis, Nepo System se danas može pohvaliti još jednim načinom da bude bliži korisniku.
Dugogodišnja saradnja najvećeg servisnog centra i jednog od najvećih trgovinskih lanaca IT opreme u našoj zemlji, gde je kroz vreme dobra saradnja prerasla u partnerstvo, Nepo System i Gigatron su pokrenuli novu uslugu koja će nesumnjivo samim korisnicima doneti veliku dobrobit.
Notebook je u zadnje vreme usporio sa radom, niste sigurni šta je u pitanju? Vreme je za zamenu grafičke karte jer postojeća više ne zadovoljava tehničku specifikaciju nove igre koju ste željno iščekivali? Pratite trendove, želite da zamenite hard disk za SSD i dodate još memorije? Hoćete da pređete na novi operativni sistem? Fizički ste oštetili uređaj? Imate problema sa štampačem? Projektor ne prikazuje sliku? Hoćete da kupite komponentu i ugradite na licu mesta? Brine vas sigurnost, potreban je antivirus? Nikakav problem, Nepo System i Gigatron imaju odgovore na sva pitanja. Dođite u najbližu prodavnicu i upoznajte se sa Giga Majstorom.
Giga Majstor je projekat koji su Nepo System i Gigatron zajedno pokrenuli u cilju da korisnik u svojoj neposrednoj blizini ima svog majstora za IT opremu. Dovoljno je samo doći u Gigatron radnju sa uređajem gde će korisnik biti upućen na tehničara iz Nepo Systema koji će prihvatiti uređaj, zavesti ga u informacioni sistem i time uređaj dobija svoj jedinstveni broj. U zavisnosti od servisne informacije korisnik će sačekati da se ista obavi ili će dobijati obaveštenja putem emaila, sms-a ili telefonskog poziva, a status svog uređaja može pratiti i preko portala Nepo System-a.
Ujedinjenjem dve delatnosti koje su usko povezane Nepo System i Gigatron pružaju tržištu novu vrstu usluge gde se na prvom mestu stavlja korisnik i njegovo utrošeno vreme. Dolaskom da kažemo u komšiluk obraća se pažnja na mikro tržište i nastupa se lokalno jer želja je da korisnik dobije kompletnu uslugu, od kupovine uređaja do upgrade-a ili održavanja istog. Ovakav inovativan pristup omogućiće da se bolje sagledaju same potrebe korisnika, veliki sistemi pružaju ruku i dolaze na prag ka krajnjem korisniku tražeći od njega da ukazano poverenje potvrdi sa još jednom uslugom koju će prihvatiti.
Nepo System je uvek želeo da pruži kvalitetnu uslugu, prevaziđe očekivanja klijenta i svojim širokogrudnim razmišljanjem, pristupom i slušanjem korisnika osvoji poverenje. Sada se lestvica podiže za jedan stepenik, komšija Giga Majstor stoji na raspolaganju za sva pitanja, popravke, nedoumice i servisne intervencije. Posetite vašeg komšiju i slobodno pitajte tehničke stvari koje ste hteli oduvek da znate, a niste imali koga da pitate.
U ovom trenutku vašeg Giga Majstor-a možete posetiti na sledećim lokacijama u Gigatron radnjama:
Beograd, Radnja G39, Novi Beograd, Antifašističke borbe 17