Produžena garancija pokriva 100% trošak rezervnih delova i rada servisera na otklanjaju kvara, ukoliko se ispune svi uslovi korišćenja dodatne garancije.
Da li je neophodan dokaz o kupovini?
Da, potreban je neki dokaz o kupovini uređaja kako bi smo znali od kog datuma počinje produžena garancija.
Od kada počinje da se važi produžena garancija?
Produžena garancija počinje onog momenta kada vam istekne garancija koju ste dobili od strane proizvođača uređaja.
Pokrivenost produžene garancije
Produžena garancija pokriva sve kvarove koje je proizvođač definisao u garantnom listu i za trajanje garatnog roka koji je propisao proizvođač.
Sve troškove koji su nastali u suprtnosti sa proizvođakom garancijom idu na teret klijenta u skladu sa cenovnikom.
Pickup & return usluga
Sa našom pickup&return uslugom možete nadograditi postojeću produženu garanciju koja uključuje uslugu od vrata-do-vrata.
Kurirska služba će preuzeti vaš neispravni uređaj od vas, doneti u naš servis i vratiti vam popravljen uređaj. Uslugu mozete zakazati pozivom naseg centra za korisnicku podrsku na telefon 011 40 30 100.
Šta je produžena garancija?
Produžena garancija je nastavak vaše fabričke garancije na vaš uređaj i predstavlja voljno prosirenje odgovornosti trgovca. Korisnik i dalje ima zakonsko pravo po Zakonu o zastiti potrosaca u periodu 24 meseca od datuma kupovine proizvoda.
Garancija ne moze da ogranioci vasa zakonska prava.
Ovakav vid garancija vam osigurava da će vaš proivod biti popravljen u slučaju kvara i posle isteka proizvođačke garancije.