platnim karticama (Visa, Visa electron, Master Card, Maestro, Dina Card)
uplatom u bilo kojoj banci na osnovu dobijenog predračuna
fakturom preko računa pravnog ili fizičkog lica.
Koja je dokumentacija neophodna prilikom prijave uređaja na servis?
Prilikom dostave uređaja na reklamaciju/servis neophodno je da dostavite sledeću dokumentaciju:
Fiskalni račun
Uredno overen garantni list
Detaljan opis problema
Želeo bih da pošaljem uređaj na servis ali nisam u mogućnosti da donesem uređaj lično u servis.
Nepo System nudi uslugu preuzimanje i dostavu uređaja na servis sa vaše lokacije. Sve što je potrebno je da popunite formular na našoj web stranici kurirske službe i kurirska služba će doći da preuzme uređaj u najkraćem mogućem roku, maksimalno jedan radni dan. Za uređaje koji su u garantnom roku, ova usluga se naplaćuje 600,00 RSD, dok je za uređaje u vangarantnom roku usluga besplatna u slučaju popravke koja prelazi 1.500,00 RSD. Cena dijagnostike kvara u vangaratnom roku je 1.800,00 RSD.
Kome mogu da se zalim ukoliko nisam zadovoljan radom servisa?
U slučaju da niste zadovoljni našom uslugom u servisu ili imate neku drugu primedbu, molimo vas da popunite formular na našoj web stranici briga o korisnicima. Svaka primljena žalba će biti pročitana, razmotrena i na svaku žalbu ćemo odgovoriti u toku istog radnog dana. Molimo vas da žalbe ne upućujete telefonom, jer tim putem neće doći do ljudi zaduženih za rešavanje žalbe, na osnovu ranijih analiza utvrdili smo da često u telefonskom razgovoru dođe do određenih krivo shvaćenih fraza ili celih rečenica, pa iz tog praktičnog razloga više volimo da sa korisnikom ostvarimo pisanu komunikaciju, a sve u cilju da poboljšamo kvalitet usluga prema korisnicima.
Radno vreme call centra
Radno vreme korisničkog centra:
Radnim danima: 08-18h
Subotom: 10-14h
Radno vreme prijemnog mesta
Radno vreme servisa :
Radnim danima: 08-17h
Subotom: 10-14h
Na koji način mogu da preuzmem uređaj sa servisa?
U servisu imamo pravilo da uređaj sa servisa vraćamo na isti način kako je i dostavljen u servis. To u praksi znači da ako ste ga lično doneli, da očekujemo i da lično dođete po isti, dok u slučaju da ste ga poslali kurirskom službom, istom ćemo i vratiti vaš uređaj. U slučaju da želite da promenite način isporuke uređaja, molimo vas da odgovorite na naši tiket koji je vezan za vaš uređaj i date nam jasne instrukcije na koji način želite da vam vratimo uređaj. Svi korisnici se obaveštavaju putem SMS-a i emaila o završenom servisu, na broj mobilnog telefona/email adresu koji je korisnik dao prilikom predaje uređaja na servis.
Uređaj je bio više puta na servisu, želim da dobijem novi uređaj
Ovlašćen servis nije u mogućnosti da vrši zamenu uređaja u garantnom roku u periodu dok traje garancija.
Sam servis kao servis se bavi isključivo popravkom uređaja u garantnom roku. U slučaju da uređaj nije moguće popraviti, servis po odobrenju dobijenog od proizvođaca uređaja izadaje Potvrdu o zameni uređaja, na osnovu koje korisnik ostvaruje svoja prava na prodajnom mestu gde je uređaj kupljen.
Više detalja o Zakonu o zaštiti potrošača možete naći na sledećim web adresama:
Želeo bih da popričam sa tehničarem koji popravlja moj uređaj?
Zbog operativne efikasnosti servisera kao i smanjenja vremena trajanja servisa, odlučili smo da ne objavljujemo direktne brojeve telefona tehničara. Svim korisnicima je na raspolaganju telefon za kontakt sa servisom preko korisnicke podrske: 011 40 30 100.
Takođe, razgovor dežurnim tehničarem možete ostvariti i preko live chat-a koji si nalazi sa leve strane ekrana na sredini svake naše web stranice.
Kupio sam nov uređaj, želim zamenu
U slučaju da je uređaj nov, korisnik svoja zakonska prava ostvaruje u maloprodaji gde je uredjaj kupljen, a sve u zakonskim okvirima koje nalaže Zakon o zaštiti potrošača.
Pod “ novim uređajem“ se podrazumeva šest meseci od dana kupovine, kako je zakonski određeno.
Više detalja o Zakonu o zaštiti potrošača možete naći na sledećim web adresama: